Vadászat

2011.01.09. 00:04

1 komment · 1 trackback

Címkék: pápa semjén zsolt vadászat benedek ne ölj

A bejegyzés trackback címe:

https://jokedvel.blog.hu/api/trackback/id/tr492570821

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kókai János - VADÁSZAT 2011.01.12. 09:18:04

Megint hajnalban keltem, amit nagyon nem szeretek. Mire apa jön, már fent kell lennem, mert ha benyit a szobába, és még alszom, ideges lesz. Félszemmel figyeltem, nyílik-e az ajtó. Rögtön felültem az ágyban. Apa mondta, öltözzek gyorsan. Kiugrottam a p...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Presszós Laci 2011.04.13. 02:13:14

Ha tehát agyonlövöm Tömjént, nem vagyok gyilkos, elvégre nem ember...
süti beállítások módosítása